Ugrás a tartalomra
Utoljára frissítve: 2024. 01. 11.

A Levéltár az egyetemi szervezeti egységek iratselejtezéseinek engedélyezését, valamint a Levéltárba adandó dokumentumok átvételét végzi. Az ezzel kapcsolatos tudnivalókat az egyetem hatályos iratkezelési szabályzata (1/2024. Rektori-Kancellári Közös Utasítás) részletesen tartalmazza.

 

Szerkeszthető formában letölthető dokumentumok:

Selejtezési jegyzőkönyv-minta
Átadás - átvételi jegyzőkönyv-minta

Jegyzőkönyv melléklet- minta

A szervezeti egységeknek az iratátadást és/vagy iratselejtezést előkészítő munkájuk során az érintett iratok keletkezése idején hatályos szabályzat szerint kell eljárniuk. Ehhez nyújt segítséget az egyetem korábbi iratkezelési szabályzatainak összegyűjtése.
 

Iratkezelési szabályzat, 2023

Iratkezelési szabályzat, 2022

Iratkezelési szabályzat, 2021
Iratkezelési szabályzat, 2020

Iratkezelési szabályzat, 2019
Iratkezelési szabályzat, 2018
Iratkezelési szabályzat, 2017
Iratkezelési szabályzat, 2012
Iratkezelési szabályzat, 2009
Iratkezelési szabályzat, 2003
Iratkezelési szabályzat, 1994
Irattári terv, 1979
Iratkezelési szabályzat, 1972
Irattári terv, 1972

A selejtezéssel kapcsolatban felmerülő Gyakran Ismételt Kérdések