Intézményi kommunikáció
| Könyvek, jegyzetek | A könyvtárban | Online |
|---|---|---|
| Nyárády Gáborné, Szeles Péter: Publick Relations I-II. Megnézem a katalógusban >> |
GTO GAZD501 | - |
| Veres Zoltán, Hoffmann Márta, Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba Megnézem a katalógusban >> |
TKO Gazdaság | Letöltés |
| Horváth Dóra, Bauer András: Marketingkommunikáció Megnézem a katalógusban >> |
GTO GAZD501 | Letöltés |
| Incze Kinga, Pénzes Anna: A reklám helye 2.0 Megnézem a katalógusban >> |
GTO GAZD501 | - |
| Philip Kotler: Marketingmenedzsment Megnézem a katalógusban >> |
TKO Gazdaság | Letöltés |
| Al Ries, Laura Ries: A PR tündöklése, a reklám bukása Megnézem a katalógusban >> |
GTO GAZD501 | - |
| Sándor Imre: A marketingkommunikáció kézikönyve Megnézem a katalógusban >> |
Raktárban | Letöltés |
| Naresh K. Malhotra: Marketingkutatás Megnézem a katalógusban >> |
TKO Gazdaság | Letöltés |
| Hamburger Béla: Kampánytervezés | - | - |
| Soós Péter János: Mindennapi PR-ünk | - | - |
| Mario Pricken: Creative advertising: Ideas and techniques from the world’s best campaigns | - | - |
